onsdag 19. november 2008

Utfordringen




Fekk ein ufordring her hin dagen; "Fortell meg nåkke eg ikkje veit om deg!" Flaut, men here we go:

1) Har spelt tverrfløyte i 4 år! (I begynnelsen gøy! Men så fordi mamma syns eg var "så flink" og sa eg måtte gå på fløyta for å få spela håndball.)

2) Skrattlo for første gang når eg var 3 veke.

3) Kunne bli så sint at eg besvimte når eg var i trass alderen.

4) Fekk 2`ar i praktisk matte.

5) Liker å ha folk rundt meg! (Hvis det ikkje e nåkken heima, står det minst ein radio på..)

6) Blir glad av at det regner så mykje at du hører det koselig inne.

7) Hadde fleire farga på strengen i 8. klasse. (De får ikkje lov til å le)

Takk for merksemda, no e eg flau :)

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Haha! No vert nok russenavnet ditt regnbuen :P (fargen på strengen! tihi)

Men eg må berre få sei at da bildet er nok da desidert kosligaste bildet eg veit om. Da bere stråle lykke og glede! :) Eg digge da. Applaus til fotografen

Mary the blogger sa...

Hehehe! Da kan me jo berre gløyma med ein gong:P
Ja, bildet e så fint!:) Mammo som tok det;) Creds to her!

ingvild sa...

Det med at du skrattlo hadde eg glømt, men 17maistrengen kan me mobba litt for endå;) Men tenna vart beine dei:D

Me to e like - det med regnet kunne eg ikkje vore meir enig i!!

Ganske så glad i det bildet eg og, ser ut som et illustrasjonsfoto i Allers syns Regine ;) Men me ser jo berre meg som ei kvit flata då men - du e jo fin:)

Creds to mom