torsdag 27. november 2008

Eg - og det lyriske jeg

Tentamen i norsk. Oppgavo e å tolka to forskjellige dikt. Et tradisjonelt og eit moderne. Tolkning e jo nåkke eg vanligvis pleie å lika, men lyrikkanalyse e vanskelig! Det begynne heldigvis å gå seg til no (etter eg har lest oppgavo og skreve stikkord i ein time) og eg tenke på at eg e GLAD for at eg slepp engelsk, matte og drama tentamen til jul!! :) Norsk e jo tross alt det lettaste no, så da ordne seg nok.

Vakten me har tar forresten jobben sin veldig seriøst. Ho ser litt ut som ein parkeringsvakt. Dette har ho definitivt gjort før. Irmelin spurte om ho kunne låna Malin (som sitt på pulten atmed ) si ordlista. Vakten reiste seg anstendig, tok imot ordboke, rista den godt, og leverte den til Irmelin. Lura på ka ho tenke på. Ho minner meg litt om bussjåføren som kjørte øve Fosse i dag tidlig. Han blei kraftig irritert på to 2. Klassinga som ikkje stod med busstoppet (som egentlig ikkje e eit busstopp, men eit ”Bustop” -skilt som heng på eit hus frå 1800 talet), men 20 meter lengre borte - der dei bur, og som han skal forbi likevel.

Lurer på ka det e eg e sær og opphengt i når eg e på jobb;)

Cheers!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Hahah!:P Morsomt! Hadde du nå bare kunna levera inn nåkke sånn på tentamen..sukk..tenk om skulen bare var blogging! Det hadde vert fint..fint lite å blogge om då men..

Og kor var eg når ho rista i ordbokå?:P haha..damn at eg ikkje fekk det med meg! men ho der trur eg har vert vakt på ALLE tentamna eg har hatt! Sjøl eksamen om eg ikkje tar heilt feil:P

Du er god du Maria<3 Lykke til videre med lyrikkanalysen din!:D

Regine sa...

Jag fattar innte! Kortid hadde du tentamen?! :P

Mary the blogger sa...

I dag :p Kva såå??

Regine sa...

åååja! no forstår eg: du må ordne klokken på bloggen! :)

Mary the blogger sa...

Hehe, da stemme visst! Ö Men korleis gjer eg det då Gini? :)