fredag 21. november 2008

Fredag!

Så langt har dagen i dag har det vore ein veldig bra dag. Allerede i dag tidlig når eg (egentlig altfor sein) heiv på meg saueskinn-skona mine, og sprong til bussen på kram snø skjønte eg at denne dagen ikkje kom til å bli så aller verst! Og det beste av alt; Varm og god på beina:)

Ellers har eg :rydda rommet,


lagt smykke

og til og med sett litt Ellen DeGeneres Show:) KUL dama!

No driv eg å pakke til Oslotur! Det blir herlig:) Karoline, Benedikte, Matilde, Ingeborg og eg pluss mødre reise med nattoget i kveld kl. elleve! Kjekt å sjå dei jentene litt igjen:) Eg gler meg!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Skal du til Oslo å sjå grease i måro!? ÅÅÅ *misunnelig*
Eg har hatt ein kjempe bra dag og. Eg trur da har noke med snøen å gjera! Det er så digg med snø!
Men eg vart våt på beina då :(
KOS DEG MASSE! <3

Mary the blogger sa...

Hehe, JA! :D Eg gleeede meg sånn!:D Godt å høra tøtto mi! Og JA det e det!:D Me må ha ein dag i snøen snart, med kakao, tjukkesokka, kvalitetstid og bolla snart! ARE YOU IN:)

Regine sa...

GOD TUR =)

Du har virkelig blitt Mary the blogger..