onsdag 26. november 2008

God morgon!


I dag har eg vore sjuk. Men det blei etter kvart ein god morgon likevel. Me kjøpte ny müsli! Det var godt! Lenge sia sist. No sitt eg i stolen framfor ovnen i ståvo med sokkane besto strikka til meg for lenge sia, men som først no, e store nok og ein stor kopp kakao. Formen e på vei opp, og eg håpe eg klare å gå på skulen i måro!

Ellers har eg ein ekte gla`melding! På fredag åpner Moods of Norway ny butikk - i Bergen! Eller "Brand spanking new flagship store in Bergen" som dei sjøl ville ha sagt :) Det blir BRA! Kanskje eg får kjøpt den kule kjolen eg måtte gå fra i Oslo likevel då?! Kem veit.

Men no må eg eta litt kjenne eg. Müslien vare ikkje heile dagen! Og etterpå må eg på butikken så besten får sine 2 hekto med fårepølsa og eit brød :) Eg glede meg til JUL!

So long peeps