mandag 19. januar 2009

Update from lifes

Eg har det fint. Får ikkje særlig med tid til å blogga for tide folkens, men det e vel ingenting meir enn posiivt, vel? :) Mykje kjekt skjer for tide! Mykje skule, men mykje kjekt og. det e utrulig deilig med helg. vekas ferie! Denne helge var eg hos Ingvild og overnatta i leiligheten etter gammalt! Lenge sia sist, så det var veldig, veldig koselig! Lørdag var eg på ein aldri så liten rundtur/shopping i byn, før eg reiste heim og pakka presanga og bakte brownies til Bursdagsgutten min :) Om kvelden var me på jentekveld hos Ingvild Eknes:) Det e alltid lika kjekt! Eg e så glad i dei jentene! Søndag var det familiebursdagsbesøk hos familien Romarheim, og pizza frå Pizza Planet og White Chicks på storskjerm seinare ;) Perfekt avslutning på ei god helg.

Kjøpte meg nye Scullcandy, dei var digge! Og veldig gode og varme på ørena ein kald vinterdag :)Ellers fekk eg ny sveis. Deilig med nåke nytt. kløpte lugg! Tørte egentlig ikkje, men blei veldig fornøyd :)Eit lite bilde av godjentene til slutt! Ka hadde vel livet vore uten deko :)


Cheers y`all!

Ingen kommentarer: