søndag 7. desember 2008

Søndag

Denne dagen blei ikkje heilt som eg hadde tenkt. Skulle egentlig på julebord med familien Romarheim, men i staden ligg eg her i senge, og e dårlig. Burde sett den komma, for var ikkje heilt i form i går heller. Teite mage. Jaja, gidd ikkje tenka meir på det :) I dag e det søndag! Pleie vera den mest avslappande dagen i veko, spør du meg! Og i dag e det jo faktisk 2. søndag i advent! :D Eg må huska å tenna lyset mitt :) No skal eg og pappa eta søndagsmiddag ilag :) Mamma kjem heim i kveld. ho har vore i Göteborg på venninnetur, og blant ant besøkt Rakel! Ei ferievenninna frå Sverige, som har fått ein del brev frå Fosse 57 :) Glede meg til å høra korleis det går i søsterlandet :) No må eg stå opp.. Skal tross alt lesa til politikktentamen og. Crap. Vanskelig å lesa når ein e sjuk! Jaja. Ka gjer de på i dag?

1 kommentar:

Regine sa...

Eg leser til utvalgteemneridatabase-eksamen. Det andre adventslyset er tent og meg og Ingvild har nynna versena..

Vanskelig å lese til eksamen når tankene er på vei til Afrika...

=)