mandag 1. desember 2008

Crap it

Sjukdomen vil ikkje sleppa taket den. Og i dag har eg vore hjå doktor. Ho fann ut at det var nåkke gale, men kunne ikkje finna ut ka det e som e i veien med magen min, så skal til spesialist i byn i måro. Litt spent på korleis det kjem til å utvikla seg, og syns ikkje det e nåkke kjekt i det heile tatt! Så for å komma på andre tanka, sitt eg no i senge mi på rommet med det gode ullpledde mitt med saua på som eg lika så godt, og les i Elle om korleis eg kan "bli en ekte party-prinsesse". Lura på kem som har som jobb å finna ut ( slash - dikta) sånne ting. :p Då har du ganske stor makt øve enkelte! :p Skulle no alltids klart å skriva ein sånn artikkel eg og!

I dag e da forresten 1. desember :) Og det e deeeilig! Jul må vera nåkke av det koseligaste i verden :) Julealendara, gløgg, Foyle, skitur og kakao, hyttetur (hytteturen i helge va forresten kjempe koselig! Skal blogga da seinare ;) , Juleverkstad, julestjerner, julebesøk, og kvelds med masse mat, frost i kjakane, aking, telling på daga, forberedelsa, hemmeligheta, julestjerner, og fellesskap :) Eg glede meg ekstra til denne jule :) Jentegjengen frå klassen har bestemt at me skal laga julepresangane i år :) E så MYKJE kjekkare! E jo faktisk tanken som teller, og minner e verdt meir enn alt :)

No sitt eg å snakke med Johannes på face, og me planlegg nyttårsafta. Ser ut som at det kan bli hyttetur til Hemsedal, eller huset til Lars og dei i Sogn! Det hadde vore kjekt! :) Så lenge det blir nyttårsstas, pinnekjøtt, dress og ballkjola, e eg fornøyd! :D (Har jo ein hemmelig plan om å gå nyttårsbukk i år og! Men kanskje det blir på Hemsedal i år? ;) ) Uansett! Hadde vore gøy å kle seg ut litt snart :p Tenkte eg skulle avslutta med eit bilde eg fann av meg og Ingvild den gongen nyttårsbukk var julas/nyttårsfeiringe sitt høgdepunkt! Me brukte fleire daga på å planlegga og tiima på å kle oss ut :) Takk MAMMA for gode kreative forslag og kostyma! :D Du e ikkje kjent for å ligga på latsio! :D

2 kommentarer:

Ingvild sa...

uff. Ikkje bedre endå?
Kem er forresten Foyle? :P
Eg har nett sett The julekalendar! Å eg elske jule! dessuten har eg funne ein ny oppskrift som me må testa ut! ;) *blink blink*

karrobass sa...

ååå, eg og vil bli med til hemsedal:D:D